Roelands Travelblog

Foto's Canada

wmhaha zo loop ik er nu iedere dag bij

Reacties

Reacties

cor

hallo die roeland,
wat kan een mens zich toch aan doen.
maar goed ik had het kunnen weten.
maar hartstikke bedankt van je kaart was erg leuk.
ik heb alles de groeten gedaan van roeland,roeland welke roeland nou die in canada zit ohhhhhhhhh die roeland doe hem maar de groeten terug.
lekker veel animo zeg die vrouwen.
zo dat hebben we gehad nou gaan we weer een stukje serieus.
ze vonden het leuk en wendy heeft geen lab top
dus die kan niet mailen.
verder is het hier bloed heet maar er staan wel flesje's
water voor ons in het depot,vlug meenemen voor ze weg zijn,het is wel geen taart maar je weet het maar nooit.
nou kerel ik hoop dat je gauw werk vind.
veel voetbal plezier zondag iok bl;ijf je volgen en tot een volgende keer. groetje's van uit het mooie OUDHEUSDEN. COR

Bernadette

Hallo roeland, wat kan die Cor toch kletspraat verkopen he.
Wij waren heel blij met jou groet hoor, misschien was het Cor zelf wel die zo reageerden.
Maar goed hem te zijde.
We hebben het niet gehaald he met het voetbal.
Ik vindt wel dat je er mooi uit ziet in je oranje kostuum.
Maar berg het maar voor 4 jaar weer op.
Mischien dan wel.
Verder is hier alles goed, en warm.
We hebben weer een zwangere dame onder ons, nu nog kijken of ze blijft werken met ons ?????????????????
Wie zou het toch zijn he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik zelf moet Woensadg na het ziekenhuis voor de uitslag van mijn ego.
Ik vrees dat het niet goed is.
Ik heb vorig jaar Mei een liesbreuk gehad.
En die is hoogstwaarschijndelijk weer terug.
Dus zal ik onder het mes moeten.
Maar dat hoor ik Woensdag wel.
Lig ik ervoor 4/5 weken eruit dan.
maar goed ik zie het wel.
Verder gaat het goed daar??????
En mis je ons al wat meer.
Nou ik lees het wel weer oke.
Groetjes en nog een fijne dag.
Bernadette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active