Roelands Travelblog

3 x Scottish Wisky = $13,26

3 x nachos = $36,00

+ TAX = $34,07

Totaal = $265,97

Omdat we in twee weken al net zoveel sales hadden gemaakt als het team dat er al jaren werkt, kregen we na het werk een rondje van onze supervisor. Het was voor 8 personen haha

Geweldig! I love my job =) Het verhaal volgt komende week weer.

ma

Zo te lezen heb je een goeie week achter de rug en zit de sfeer er goed in. Echt leuk en geniet er maar van Roel !!! Moet je trouwens deze zaterdag weer werken ? Morgen ( zondag ) komen Frits en Bar, het is 3 okt. ( de dag dat oma een jaar geleden overleed ) zo kunnen we haar toch nog een beetje gedenken. Ik zal je jas en feestpak meegeven, als je nog iets weet moet je het maar laten weten. Goed weekend en tot horens. Groetjes ma en de rest.

Jacqueline

Veel herkenbaar wat je nu doet. Wat ik vreselijk vond was het bord waarop de scores werden bijgehouden. Er heerste een haat en nijd verhouding tussen de collega's wanneer de ene beter ging dan de andere. Ik heb heel wat van de afdeling zien verdwijnen met rode ogen. Als je je verkoopverhaal niet deed volgens de strategie en manier van werken van je blokhoofd, dan was het zo wie zo niet goed. Ondanks mijn hoge score moest het toch anders, waardoor ik mijn portie aan fikkie heb gegeven. Bij mijn afscheid hebben ze me nog willen paaien om supervisor van Malmberg te willen worden. Nou mooi niet, want er waren meer opstakels die een vruchtbare arbeidssituatie in de weg stond. Sorry, ik liet mij even gaan. Fijn dat jij het wel leuk vindt. Zorg wel voor rust momenten, want zo te lezen ben je aardig veel aan het werk. Hier ben ik tussen de bedrijven door de vakantie foto's aan het sorteren. Als ik een selectie heb gemaakt dan prop ik je email vol. Liefs van ons allemaal

Roeland himself

Hoi Jacqueline,

Hahaha:p Jij hebt ook in een call-centre gewerkt? We hebben ook een groot scorebord, maar er hangt niet echt een sfeer van competitie tussen de agents. Er werd echt iedere dag opgehamelt dat we een team zijn, dat we elkaar helpen en als aanmoedigen als het een dagje tegen zit. De sfeer die er hangt is sowieso heel goed en gezellig.

Prop me mail maar vol, vind het hartstikke leuk om jullie vakantie foto's te zien. (als je meer dan 50 foto's in 1 mail stuurt, kan ik hem niet meer openen)

Groetjes aan iedereen!! Roeland

bernadette

Ha Roeland,
Lang niets meer van mijn gehoord.
Maar ik ben inmiddels geopereerd.
Het is nu aan 2 kanten dus het duurt langer om te genezen. Maar goed een paar weken en dan ga ik de kerst drukte weer in, als ik het al aan kan.
Hoe is het daar bij jou in Canada,vermaak je je daar wel?
Hier alles nog het zelfde.
Nou ik ga nu weer liggen want zitten gaat me nog niet goed af. Heel veel groetjes en nee ik was je niet vergeten collega!!!!!!!!!hahahaha
Bernadette

bernadette

He roeland, wil jij je adres nog eens door geven aub.
Want ik weet niet of ik nog het goede heb.
Oke bedankt en veel plezier.