Roelands Travelblog

November 2010

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven, en ik kreeg al verontrustige berichten uit Nederland dat mensen toch aardig gespannen zaten te wachten op een verhaal, dus met een Sinterklaas liedje op de achtergrond ga ik maar weer eens een poging wagen.

Vrijdag een bedrijfsfeest gehad van Rogers in een club in downtown Toronto. Gratis eten en drinken heel de avond, en aangezien je voor een pilske normaal een tientje afrekend, is dat gratis drinken natuurlijk wel toppie. Alleen het eten was niet te eten helaas, 80 procent van al het eten was vis en garnalen en die troep, daar moet ik allemaal niks van hebben. Nadat ik me 4 keer had verslikt in een garnalen loempia, besloot ik het eten maar te laten voor wat het is.

Deze maand ook wel weer lekker gegeten hoor, Frits en Bar waren hier natuurlijk, dus dat was weer lekker vaak uiteten. Naast het uiteten hebben we het harstikke gezellig gehad. De zaterdag dat ze aankwamen ben ik ze gaan ophalen op het vliegveld en werd een deel van de familie Hoekstra na maanden weer herenigd. Zondag heel de dag gesightseët en aan het einde van de middag zijn we ook nog naar mijn huis gegaan. Maandag hebben we na me werk nog een drankje gedaan samen met Jojo, me vriendinn voor de mensen die het nog niet wisten, dus dat was ook zeker gezellig. Vrijdag kwamen Frits en Bar me ophalen op me werk en zijn we samen richting mijn huis gegaan.

De boarding kaarten moesten uitgeprint worden, alleen voordat we dat hebben gedaan heb ik eerst nog even met de klantenservice van British Airways gebeld, omdat de connectievlucht in Londen met 4 uur was verlaat. Flinke discussie gehad over de telefoon, waarna de medewerker toezegde Frits en Bar een upgrade te geven naar de Bunisess Class. Kwamen we een dag later op het vliegveld aan, staat daar zo'n Hongaars juffie die de manager van British Airways moet voorstellen op het vliegveld van Toronto. We leggen het probleem uit, en wat de call-agent de vorige dag heeft toegezegt, maar ''de manager'' die totaal klantonvriendelijk was, ronduit assiociaal (dat zal wel iets Hongaars zijn...) wilde er niet mee accoord gaan.

Ik voelde me echt opgelicht, moet nog steeds een klant indienen, maar alles op zijn tijd. De dag nadat familie Hoekstra Canada weer had verlaten, was het Halloween. Dat was ook wel een hele belevenis. We hebben het huis versierd met pompoenen, spinnenwebben, lichtjes, kaarsen, etc.etc. Rond 18.00u kwamen de eerste kindjes aan de deur: ''Trick or Treat'' zeggen ze, en dan geef je ze snoep. Het liep echt storm, tot 20.30u liepen de kiddo's af en aan. Echt leuk om te zien. Daarna zijn we verkleed en gesminkt de stad in gegaan, waar we ergens in een bar belandde waar aan scaryoake (karoake om z'n halloweens) werd gedaan. Ik wilde ook wel een nummertje zingen, alleen Guusje Meeuwis hadden ze niet, dus ja dan gaat het feest niet door natuurlijk.

Volgende week zondag staat Sinterklaas op het programma. We hebben lootjes getrokken met me huisgenootjes en heb inmiddels ook sinterklaas goed uit Nederland ontvangen. Chocolade letters, pepernoten, etc.etc, dus dat gaat zeker gezellig worden. Daarna is het alweer bijna tijd om terug naar huis te gaan voor de kerst. Ik heb er iniedergeval veel zin in!! Ik ga nu even lekker eten en gtst terug kijken, dat kan niet achterblijven natuurlijk. Doeii

Reacties

Reacties

Jacqueline

Hier in het huis is iedere kamer verboden terrein geworden. Dozen, plakband, gekleurd karton, behangers plak is niet aan te slepen. Vooral Virginie houdt de boel flink voor de gek. Volgens mij maakt ze hem zo groot dat de surprise niet meer door de deur kan. Als ik Veertje naar bed breng, word ik de kamer binnengeloosd en mag vooral niet achterom kijken! Ik zelf ga deze week beginnen. Om in de stemming te komen hebben we de huiskamer versierd met Sint artikelen en klinkt uit de CDspeler Sint liedjes. Maar met gemak klinken er ook kerstliederen, omdat Savine een kerstconcert geeft in Vlijmen, Heusden, Drunen en Waalwijk en Veertje is te horen in Heusden op de kerstmarkt. Zo zie maar, ook hier heeft Sint last van de Kerstman. In ieder geval doe jij goed werk om de Sint in Toronto te introduceren. Veel plezier. Tip: misschien word je wel in de zak gestopt en naar Madrid gestuurd. Scheelt weer in je vliegticket kosten. Salut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active